Продажі нових автомобілів у Росії в лютому впали на 62%
Фото: autocentre.ua
Позашляховик Lada Niva
Лідером ринку залишилася вітчизняна марка Lada із показником 23 437 проданих машин у лютому.
За даними Асоціації європейського бізнесу, лідером ринку залишилася російська марка Lada.
“У лютому дилери автоконцерну змогли реалізувати 23 437 комерційних та пасажирських автомобілів бренду, що на 34,2% вище, ніж у січні 2023 року, і на 4,7% перевищує показники лютого 2022 року, коли на російському ринку було представлено шість моделей Lada”, – йдеться у повідомленні.
Далі слідує китайський Haval. Він став лідером серед зарубіжних виробників. У лютому було продано 5324 автомобілі цієї марки, що на 49% більше, ніж рік тому. На третьому місці Geely, зростання продажів рік у рік склало 85% – компанії вдалося продати 4053 автомобілі.
До п’ятірки лідерів також увійшли комерційні російські ГАЗ (2525 автомобілів, мінус 31% до лютого 2022 року), корейський Kia (1515 штук; мінус 90%), автомобілі російського бренду УАЗ (1525 штук, мінус 9%).
Зазначається, що китайські бренди за обсягом продажів лідирували на ринку нових легкових автомобілів у Росії в останній тиждень лютого.
За період з 20 по 26 лютого громадяни РФ придбали 4663 нових легкових автомобілів китайських марок, що становить 41,6% загального обсягу. Друге місце посіли російські автомобілі (4552 штук) із часткою 40,7%.
Source: ua.korrespondent.net