Такого ви навіть не чекали: що запропонує новенький Nissan X-Trail
Nissan X-Trail – флагманський кросовер Nissan в Україні. І новий X-Trail, нарешті, цілком відповідає цьому титулу.
Він великий, бо з довжиною 4680 мм, висотою 1725 мм, шириною 1840 мм (без урахування дзеркал), та колісною базою 2705 мм може запропонувати 5-ти або 7-місний салон.
Він сучасний, бо має безліч цікавих та потрібних речей: від проекційного дисплею до інтелектуальної системи кругового огляду та адаптивного освітлення й довершених систем безпеки.
Заінтриговані? Ми, чесно кажучи, теж, тому вирішили взяти новий Nissan X-Trail на довготривалий тест, щоб мати змогу детально розібратися в усіх його принадах – від технічних особливостей до вартості ТО та нюансів зимової експлуатації. Все це ми будемо вивчати згодом, а поки що поділимося першим враженням та проаналізуємо пропозицію, тобто прайс-лист.
Якщо спробувати висловити враження від дизайну нового Nissan X-Trail у двох словах, то цими словами будуть «міць» та «надійність». Бо автомобілю, який так виглядає, підсвідомо починаєш довіряти, на нього хочеться покластися. А ще ми дуже зраділи, побачивши, що у новому X-Trail виробник не відмовився від своєї давньої ідеї подвійних передніх фар, якій вже багато років радіють користувачі ще минулої генерації Nissan Juke. Звісно ж, новий X-Trail пропонує нове прочитання цього дизайнерського рішення. Але, спираючись на досвід вищеозначеного Juke, можемо впевнено стверджувати: такий підхід довго виглядає сучасним, йому не загрожує передчасне моральне старіння. Чого, до речі, не скажеш про оформлення передньої оптики деяких корейських виробників.
У салоні нашого Nissan X-Trail перш за все дивує… ні, навіть не панель приладів або центральний дисплей, хоча перша виконана у цифровому форматі, а другий має надсучасне наповнення. Та й розмір обох вражає: діагональ 12,3 дюйми! Але ні.
Перші хвилини ми просто не могли відвести очей від оздоблення салону. Чесно кажучи, вже не пам’ятаємо, чи пропонував попередник цього X-Trail таке радісне забарвлення, але світло-коричневий колір інтер’єру (код С) з елементами із дуже якісної натуральної шкіри так пасує до кузову «помаранчевий металік» із чорним дахом, що просто дивишся та насолоджуєшся. Але таке поєднання кольорів доступне не для всіх Nissan X-Trail: у прайс-листі ми побачили позначку «для версій e-Power». Тому перш за все треба розібратися, які ж версії та комплектації існують.
Перші дві позиції з п’яти у прайс-листі належать м’якому гібриду MHEV. У ньому бензиновий двигун об’ємом 1,5 л та потужністю 163 к.с. безпосередньо приймає участь у обертанні коліс та відповідно має «напарника» у вигляді безступеневої трансмісії Xtronic. До речі, дуже непогана пара: потужний, але економічний двигун VC-T із змінним ступенем стискання (від 8:1 до 14:1) та варіатор, що забезпечую безперервну передачу обертального моменту.
Бо клімат-контроль все ж зручніше кондиціонера, а наявність системи безключового доступу I-key, камери заднього виду, підігріва передніх сидінь та керма значно збільшує комфорт при експлуатації.
Пакет систем безпеки треба відмітити особливо, бо Nissan X-Trail вигідно відрізняється від багатьох конкурентів саме тим, що не економить на безпеці своїх пасажирів. Бо вже у стартовому оснащенні має те, що хтось пропонує лише у середній комплектації або навіть у топі! Список систем безпеки дійсно вражає: від систем моніторингу тиску у шинах TPMS, рядності LDW та сліпих зон BSW до інтелектуальної системи екстреного гальмування із функцією розпізнавання пішоходів P-FEB, попередження про загрозу фронтального зіткнення FCW та про перехресний рух позаду CTA.
А ще будь-який Nissan X-Trail вміє розпізнавати втому водія та читати дорожні знаки. Бажаєте інтелектуальний круїз-контроль із обмежувачем швидкості? Так, також є у всіх X-Trail, як й датчики світла, дощу та задні датчики паркування. Передні з’являються у комплектації Acenta разом із камерою заднього виду, а у наступній N-Connecta (від 1 355 120 грн) додається інтелектуальна система кругового огляду разом із системою розпізнавання рухомих об’єктів MOD.
Комплектація N-Connecta також додає дещо цікаве і до інтер’єру, а саме фонову ілюмінацію центральної консолі та другий ряд сидінь з функцією зсування (стандарт для 7-місної версії). А головне, що тут вже буде яскрава цифрова панель приладів з діагоналлю 12,3 дюйми та такого же розміру центральний дисплей замість 8-дюймового, що встановлюється у двох попередніх комплектаціях.
А ще у N-Connecta можна встановити за доплату у 27 190 грн пакет Premium Bose, що містить преміум-аудіосистему Bose разом із 10-ма динаміками, Bose Acoustimass Bass Box та цифровий підсилювач. Пакет Premium Bose можна отримати й безкоштовно, якщо придбати X-Trail у оснащенні Tekna (від 1 524 540 грн) або Tekna+ (від 1 637 420 грн). Вони багато, у чому схожі, але є й відмінності, які ми проаналізуємо трохи згодом, коли будемо детально розповідати про наш Nissan X-Trail, який ми взяли на тривалий тест саме у максимальній комплектації Tekna+.
А зараз нам залишилося додати ще декілька важливих цифр. Навіть Nissan X-Trail MHEV має вельми непогану динаміку – 9,6 с до 100 км/год та споживання пального усього 7,1-7,6 л у змішаному циклі. Якщо оберете цей чудовий кросовер у варіанті e-Power, що не має традиційного для Nissan варіатора Xtronic та й взагалі будь-якої звичної трансмісії, то отримаєте потужність від 204 к.с. до 213 к.с. А разом із останньою – ще й систему просунутого повного приводу e-4orce! Вона не лише подарує безпеку та впевненість на будь-якому шляху, але й забезпечить поєднання яскравої динаміки у 7-7,2 с до сотні (в залежності від кількості місць) та неабиякої економічності: споживання складає від 6,7 до 5,8 л/100 км у змішаному циклі. Тож дочекайтеся, ми продовжимо розповідь про цікавий новенький Nissan X-Trail вже незабаром.
Source: ua.korrespondent.net